Altın İğne Uygulaması

Maddi kaygılar, stres ve bu gibi olumsuz nedenler insanların olması gerekenden daha erken yaşlanma belirtileri göstermelerine neden olmaktadır. Bu da doğal olarak belirtileri yaşayan kişileri rahatsız etmektedir. Son zamanlarda ameliyatsız bir uygulama olan altın iğne yöntemi ciltteki yaşlanma belirtilerini ortadan kaldırmakta oldukça başarılıdır.

Altın İğne Uygulamasının Özellikleri

Altın iğne tedavisinin diğer bilinen ismi radyo frekans dalgalarıdır. Bu işlem lazer aracılığı ile istenemeyen kırışıklıklardan kurtulmayı amaçlamaktadır. Aslında radyo frekans yöntemi yeni çıkan bir yöntem değildir. Sadece gelişen tıpla birlikte bu yöntemin etki alanları genişlemiş ve faydaları artırılmıştır. Altın iğne gibi lazer uygulamaları özellikle yüze yapılırken kişileri tedirgin eden uygulamalardır. Çünkü lazer sonrasında herhangi bir leke oluşma ihtimali hastaları çok korkutmaktadır. Lazer tedavilerinin uzman bir doktora yaptırılmasındaki amaç bu tehlikeyi ortadan kaldırmaktadır. Fakat farklı bir lazer uygulaması olan altın iğne yönteminde leke oluşma olasılığı yok denecek kadar azdır. Çünkü bu yöntem ile kullanılan radyo frekansları cildin zarar görmemesi için oldukça küçük alanlara atış yapılarak gönderilmektedir. Bu da daha hasarsız bir sonuç alınmasına fayda sağlamaktadır. Ayrıca altın iğneler aracılığı ile yapılan lazer atışları direk olarak derinin alt kısmına yapılmaktadır. Bu da cilt yüzeyinde bir sorun oluşma ihtimalinin yok denecek kadar az olma nedenlerinden biridir.

Altın iğne uygulaması için net bir süre vermek doğru değildir. Çünkü işlemin uzunluğu işlemin uygulandığı bölgeye göre değişim göstermektedir. Fakat ortalama olarak altın iğne uygulamasının kırk dakikaya kadar uzadığı bilinmektedir. İşlem öncesinde hastalara sürülen anestezi kremleri sayesinde hastaların herhangi bir acı hissetmemeleri garanti altına alınmıştır. Acı hissiyatı için tedirgin olan hastaların bu konuda içlerinin rahat olması gerekmektedir. Altın iğne uygulaması sona erdiğinde işlemin uygulandığı bölgede biraz kızarıklıklar ya da şişlikler görülmesi çok normaldir. Bu işlemin bir hata içerdiği anlamı taşımamaktadır. Acısız gençleştirme yöntemlerinden biri olan altın iğne uygulamasından sonra hastalar hemen taburcu edilmektedir. Hastaların normal yaşamlarına dönmekte herhangi bir sorun yaşamadıkları bilinmektedir. Bu işlemin tekrar edilme süreci ise doktor tarafından belirlenmektedir.