lipoliz

İnsanlar ne kadar diyet yaparsa yapsın bazı bölgelerde bulunan yağlar erimemektedir. Sporla da gitmeyen bu inatçı yağlar ancak bölgesel zayıflama yöntemlerine cevap vermektedir. Lipoliz bölgesel zayıflamada oldukça etkili olan tedavi yöntemlerinin başında gelmektedir.

Lipolizin Özellikleri

Lipolizi bir çeşit mezoterapi yöntemi olarak düşünmek yanlış olmayacaktır. Lipoliz yönteminde bölgesel zayıflama konusunda oldukça etkili ilaçlar birleştirilerek yeni bir bileşimin oluşması sağlanmaktadır. Bu yöntemin ana malzemesi soya fasulyesinden elde edilmektedir. Lipoliz ile bölgesel zayıflama yöntemini tercih eden hastaların büyük bir bölümünü liposuction yaptırmak istemeyen hastalardan oluşmaktadır. Lipolizden de liposuctiona benzer etkilerin alınması mümkündür. Lipoliz işlemi hazırlanan ilaç bileşiminin bir enjektör yardımı ile deri altına uygulanması ile gerçekleşmektedir. Yöntemin mezoterapi ile benzer nitelik taşıdığı bir diğer alan da uygulanış biçimidir. Bir lipoliz tedavisinden istenilen faydanın alınabilmesi için ortalama olarak altı ya da sekiz seans tedaviye devam edilmesi gerekmektedir. Fakat kişilerin boylarının ve kilolarının durumları seansların değişmelerine neden olmaktadır.

Lipoliz yöntemi ile vücudun hemen hemen her bölgesine müdahale etmek mümkündür.  Kalça, göbek, basen, koltuk altı hatta göz çevresinde bulunan yağ torbaları dâhil olmak üzere lipoliz yağ hücrelerini öldürebilecek bir potansiyele sahiptir. Lipolizi diğer bölgesel zayıflama yöntemlerinden ayıran en önemli özellik de yağ hücrelerini öldürmeye yönelik bir sistem içermesidir. Fakat kişilerin sadece lipoliz yaptırarak hayal ettikleri vücuda sahip olmaları mümkün değildir. Lipoliz ancak dengeli beslenme, diyet veyahut spor ile destelendiğinde en iyi sonuçları vermektedir. Bu sebepten ötürü kişiler vücut sağlıklarına ve beslenme düzenlerine dikkat etmelidir. Lipoliz seanslarından sonra işlemin gerçekleştiği bölgelerde çeşitli kızarıklıkları görülebilmektedir. Fakat oluşan kızarıklıklar en fazla iki gün içerisinde kendiliğinden yok olmaktadır.

Bir kişinin lipoliz yaptırabilmesi için yasaların gözünde yetişkinliğe erişmiş, yani on sekiz yaşına gelmiş olması gerekmektedir. Ayrıca hamile kadınların ya da emziren annelerin de lipoliz yöntemi kullanarak bölgesel yağlarından kurtulmaları mümkün değildir. Tüm bunların haricinde lipolizin şeker hastaları, kanser hastaları, böbrek – karaciğer hastaları için de uygun olmayan bir bölgesel incelme yöntemi olduğu bilinmektedir.