Redermalizasyon Uygulamaları

Kişilerde estetik kaygısını oluşturan ve yaşlanmaya bağlı olarak oluşan ciltte sarkmalar, kırışıklıklar gibi durumlardan dolayı, birçok kişi yeniden eski ve genç görünümüne sahip olmak istemektedir. Cildin genç ve gergin durmasını sağlayan elastin, kollojen, hyalüronik asit gibi etmenlerin yaşın ilerlemesi sonucunda yavaşlaması ile beraber cilt üzerinde sarkmalar ve kırışıklıklar meydana gelmektedir. Ancak bu durum redermalizasyon uygulamaları sayesinde ortadan kaldırılabilmekte; uzun süren etkiler ortaya çıkarabilmektedir.

Redermalizasyon uygulamaları, sükinik asit kullanılarak, yavaşlayan hücresel metabolizmayı hızlandırır. Böylece ciltte yeniden elastin, kollojen ve hyalüronik asit üretimini canlandırarak, üretimin artmasına yardımcı olur. Bu sayede de ciltte meydana gelen zararlı toksinlerin oluşumuna da engel olmaktadır. Botoks, ultrasonla ameliyatsız yüz germe, ameliyatsız iple yüz germe, cilt gençleştirme mezoterapisi gibi daha birçok farklı yöntem bu uygulamalara örnek olarak gösterilebilmektedir.

Redermalizasyon uygulamaları genel olarak ciltte oluşan lekelerin giderilmesi, sivilce izlerinin giderilmesi, yaşlanmaya bağlı oluşan vücut bölgesindeki kırışıklık ve sarkmalar, deride meydana gelen çatlak izlerinin ortadan kaldırılması gibi durumlarda tedavi yöntemi olarak kullanılmaktadır. Yaklaşık olarak 2 hafta süren bir işlemdir ve en az 3 seans olacak şekilde planlanır. Ancak kişiye bağlı olarak gerek duyulduğunda hastanın yaşı ve iyileşme hızı göz önünde bulundurulacak şekilde tek seans olarak da uygulanabilmektedir.

Uygulamanın hemen ardından kişi günlük yaşamında yapmış olduğu aktivitelere yeniden devam edebilmektedir. Yaklaşık 3 gün sonrasında da uygulama bölgesi tamamen iyileşmektedir. Etkisini tamamı ile göstermesi de yaklaşık olarak 14 gün sonrasında görülmektedir. Bu sayede son derece güvenilir estetik yöntemlerinden bir tanesidir.

Redermalizasyon Uygulamalarının Tercih Edilmesinin Nedenleri?

Redermalizasyon uygulamalarının etkisinin oldukça hızlı bir şekilde görülmesi ve aynı zamanda da son derece kalıcı olması, birçok kişinin bu yönteme yönelmesine etki edici faktör olarak göz önüne çıkmaktadır. Ameliyatsız, ağrısız ve kısa süren seansların sonucunda etkisini ortaya çıkarması da redermalizasyon uygulamalarının tercih nedenleri arasında yer almaktadır.

Ciltte oluşan lekeler ve sivilce izlerinin giderilmesi ya da kırışıklık ve sarkma tedavilerinde uygulanan yöntem sayesinde oldukça hızlı sonuçlar meydana getirmektedir.