Yüz – Boyun – Dekolte Mezoterapisi

Yaşlanma belirtileri insan vücudunun her kısmında aynı şekilde ve aynı derece görülmemektedir. Bunun genetik nedenleri olduğu gibi derisel nedenleri de bulunmaktadır. Özellikle derinin ince olduğu vücut bölümleri yaşlılık belirtilerini daha önce göstermeye başlamaktadır. Yüz boyun ya da dekoltede görülen yaşlılık belirtileri mezoterapi sayesinde büyük ölçüde giderilmektedir.

Yüz – Boyun – Dekolte Mezoterapisi Nedir?

Mezoterapi derinin orta kısmına uygulanan bir işlemdir. Cildi gençleştirmesinin yanı sıra çeşitli kas ağrılarını ve cilt lekelerini de giderdiği bilinmektedir. Pek çok farklı türden ilacın ve vitaminin bir araya getirilmesi sonrasında ortaya çıkmaktadır. Ortaya çıkan karışım ise oldukça az miktarlarda deri altına enjekte edilmektedir.

Yüz boyun ve dekolte mezoterapisi de yukarıda anlatılan biçimde gerçekleşmektedir. Uzmanlar bu işlem için ucu oldukça küçük olan iğneler kullansalar da hastalarının acı hissetmemeleri için lokal anestezi kremleri sürülmektedir. İşlem yapılacak bölgeye lokal anestezi etkisi gösteren kremler sürüldüğü zaman o bölge uyuştuğu için iğne ile yapılan müdahaleler hasta tarafından duyulmamaktadır. Bu sebepten ötürü yüz boyun ve dekolte mezoterapisi oldukça acısız bir estetik müdahaledir.

Bu işlemin gerçekleşmesi için illa ki yüzde yaşlanma ya da boyunda lekelenme gibi sorunların çıkmasını beklemeye gerek yoktur. Mezoterapi bir koruma önlemi ya da vücudun içinde bulunduğu durumu sürdürmesi amaçlı da uygulanabilmektir. Özelikle güneşin olumsuz etkilerine karşı yüz mezoterapisi, bir diğer ismiyle mezolifting yaptıran bireylerin sayıları bir hayli fazladır. Mezoliftingin olumsuz herhangi bir etkisi bulunmadığı için doktor onayı aldıktan sonra koruma amaçlı yaptırılmasında bir sakınca bulunmamaktadır.

Mezoterapi oluşturulurken kullanılan hyaluronik asit sayesinde cildin yenilenmesine katlı sağlanmaktadır. hyaluronik asit vücudun nem dengesini koruyan en önemli maddelerden biridir. Özellikle dekolte yüz ve boyun bölgesindeki nem azlığı o bölgelerin yer çekimi ve yaşlılığın da etkisiyle daha çabuk kırışmasına ve lekelenmesine neden olmaktadır. Mezoterapi sayesinde hyaluronik asit alan ve bu yöntemle kolajen üretimleri daha kaliteli olmaya başlayan cilt daha sağlıklı görünmeye başlamaktadır. Üstelik kendini yenileyen ciltte leke görünümleri de büyük ölçüde yok olmaktadır.